GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

EREDETIEK AZ ÁRUHÁZBAN KAPHATÓ JÁTÉKOK, SZOFTVEREK?

Az áruházunkban megtalálható minden játék, szoftver hivatalos disztribúciós forrásból származik, és az olyan szolgáltatásokon aktiválható, mint amilyen a Steam, az Origin, a uPlay, stb.

EL FOG INDULNI A JÁTÉK A PC-MEN?

Kérjük, látogasson el erre az oldalra. Keressem meg a futtatni kívánt játék nevét, és hasonlítsa fel számítógépe adatait az ott felsorolt rendszerkövetelményekkel, valamint ellenőrizze Ön által használt operációs rendszer kompatibilitását. Ne feledje, hogy bármely játék megrendelése előtt az Ön felelőssége, hogy megismerje és elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket, valamint hogy ellenőrizze, számítógépe kompatibilis az adott játékkal, teljesítménye pedig megfelelő a megvásárolni kívánt játék futtatásához.

LEHETSÉGES A JÁTÉK TÖBB PC-RE TÖRTÉNŐ TELEPÍTÉSE / TÖBB PC-T TÖRTÉNŐ JÁTÉK?

A megvásárolt játékokat a játék terméklapján megadott szolgáltatásokon/platformokon kell aktiválni. Vegyünk egy egyszerű példát: Ön vásárolt egy Steam játékot. Így Ön létrehozza felhasználói fiókját a Steamen, belép az adataival, majd letölti a Steam kliensprogramot. Az alkalmazásuk telepítését követően ismét be kell lépnie - ezúttal a kliensprogramban - majd követnie kell a Steames telepítési útmutatónk lépéseit. Ezt követően az adott játékot telepítheti például az otthoni számítógépére. Azonban ha például egyik barátjával, vagy egyszerűen egy másik PC-n szeretne játszani, csak annyi a teendője, hogy azon a gépen lép be Steam fiókjába, és arra a gépre tölti le - és telepíti újra - a játékot. Így a kérdésre a válasz: a játék csak egy felhasználói fiókon aktiválható, azonban bármelyik gépről beléphet felhasználói fiókjába, hogy futtassa a játékot (feltéve, ha az adott PC megfelel a minimális rendszerkövetelményeknek).

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK ÁLLNAK RENDELKEZÉSRE?

A webáruházunk által elfogadott fizetési módokat ezen az oldalon találja.

A TERMÉKAKTIVÁCIÓS KÓD MEGADÁSA UTÁN EGY ÉRVÉNYTELEN/MÁR FELHASZNÁLT KÓD HIBAÜZENETET KAPTAM.

Ha ilyen üzenetet kapott, először is kérjük, hogy bizonyosodjon meg róla, hogy a játékot a megfelelő szolgáltatásban próbálja aktiválni, illetve ellenőrizze, hogy helyesen gépelte/másolta be az aktivációs kulcsot. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, kérjük lépjen kapcsolatba velünk ezen a kapcsolatfelvételi űrlapon, és szívesen segítünk a probléma megoldásában.

AZ AKTIVÁCIÓ SIKERES VOLT, AZONBAN A JÁTÉK INDÍTÁSAKOR EGY HIBAÜZENET UGRIK FEL.

Ez esetben kérjük, első lépésként másolja ki a hibaüzenetet, és írja be böngészője keresőjébe. A probléma jellege gyakran megtalálható a hibajelzésben/felugró ablakban, így ha a keresőbe beírja a hibaüzenetet megtalálhatja azon játékosok megoldásait, akik ugyancsak szembesültek az adott hibával. Amennyiben mégsem találna megoldást a problémára, , kérjük lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon és megpróbálunk megoldást találni a hibára.

LEHETŐSÉGEM VAN A MEGVÁSÁROLT JÁTÉKOT VISSZAKÜLDENI/ELÁLLNI A SZERZŐDÉSTŐL?

A játék - pontosabban fogalmazva a termékaktivációs kód - nem küldhető vissza, valamint a szerődéstől való elállásra sincs mód. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 14. pont 29. § (1) bekezdése szerint "a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.”

MILYEN ESETEKBEN ÉLHETEK REKLAMÁCIÓVAL/PANASSZAL?

A játékkal kapcsolatban kizárólag akkor élhet reklamációval, amennyiben az érvénytelen/már használatban lévő (duplikált) kód probléma továbbra is fennáll, illetve ha a játék nyelveként a magyar van feltüntetve, azonban a játék más nyelvű. Panasszal nem lehet olyan esetkben élni, amikor például a számítógép teljesítménye nem elégséges a játék futtatásához, hiányzó illesztőprogramok és könyvtárak, illetve vírusirtó programok vagy tűzfal beállítások akadályozzák a játék futtatását.

TÁVSEGÍTSÉG

Szükség esetén távoli asztali hozzáférést alkalmazunk a probléma megodására.

A művelethez TeamViewer program szükséges.
A program ingyenesen letölthető a gyártó oldaláról: teamviewer.com/hu 
Letöltés után a TeamViewer programot telepíteni és futtatni kell.

Futtatás közben, a távoli vezérlés engedélyezésének lehetőségét, az ön azonosítóját és egyedileg generált jelszavát fogja látni.
Erre az azonosítóra és jelszóra lesz szükségünk a távoli elérés létrehozásához.

Előre megbeszélt időpontban, távoli asztali kapcsolatal, elvégezzük a szükséges beállításokat, amiket ön is végignézhet a monitorán. 
Az aktiválási folyamat feltehetően egy-két percet vehet igénybe. A távsegítséggel csak az aktiválásban tudunk segíteni!

A TeamViewer program teljesen biztonságos. Csak a belépési adatok birtokában lehet a számítógépre távolról belépni.
A jelszó minden újraindításnál megújjul, így csak az  tudhatja akinek Ön megadja.

Természetesen a program kiírja ha valaki csatlakozik és a csatlakozást azonnal meglehet szüntetni vagy a programot be lehet zárni.
Ha a TeamViewer programot bezárja, a számítógépét senki nem tudja elérni a TeamVieweren keresztűl.

Ha a TeamViewer programot továbbra is használná, tudnia kell, hogy csak személyes (nem üzleti célú) felhasználásra ingyenes és a könnyebb hozzáférés érdekében beállíthat magának állandó jelszót is, továbbá beállíthatja azt is, hogy a TeamViewer program a gép indításakor a windowsal együtt automatikusan induljon, így létező internet kapcsolat esetén a gépét távolról bármikor elérheti, vezérelheti, mintha előtte ülne.

Ha Ön létrehoz állandó belépési adatokat, azokat ne adja meg senkinek!
Az adatok birtokában lévő személy vagyis Ön, be tud lépni a gépre és látja mi történik a monitoron. Betudja kapcsolni a kamerát, vagy mikrofont is.  
A számítógépé karbantartójának, vagy akikben megbízik, megadhatja az egyedileg generált jelszót. Azzal a későbbiekben már nem tudnak belépni.

Ha a TeamViewer programot a továbbiakban nem használná, eltávolíthatja a gépéről így gépe a TeamViewer által távolról nem lesz elérhető mindaddig, amíg újra nem telepíti. A TeamViewer program rengeteg további hasznos funkcióval rendelkezik, ezekről tájékozódhat a gyártó oldalán.