Szűrés
Gyártó
Szállítás

 » már 1.185 Ft-tól

 » 30 000 Ft felett ingyenes

 » diszkrét csomagolás

 » 1 napos szállítás

Garancia

TOP termékek
Termékajánló
Hírlevél
Fizetési megoldás
Személyi kölcsön
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Gyakori kérdések

Webáruházunkkal, működésünkkel kapcsolatosan az alábbi kérdések szoktak leggyakrabban felmerülni. Ha az a kérdés, amire Ön keresi a választ nem szerepel ezen az oldalon, akkor kérjük tegye fel nekünk azt elérhetőségeink egyikén.
 

Üzlet is tartozik a Maxdino.hu webáruházhoz?

Nincs üzletünk, tisztán webáruházként üzemelünk.
 

Ki szállítja házhoz a megrendelt termékeket?

Partnerünk, a MPL Futárszolgálat szállítja ki csomagjainkat.
 

A Maxdino.hu-t egy külföldi cég üzemelteti?

Nem. A Maxdino.hu webáruházat egy 100%-ig magyar tulajdonú (magyar magánszemélyek által birtokolt) családi vállalkozás üzemelteti. Azért lett Maxdino.hu a nevünk, mert azt szerettük volna, hogy egy rövid, könnyen megjegyezthető internetes címen legyünk elérhetőek.
 

Elrontottam a rendelésemet. Hogyan tudom módosítani?

Ha bármilyen módosítást szeretne a már elküldött rendelésében, akkor kérjük, hogy ezt email-ben jelezze nekünk. Mi a lehető leggyorsabban elvégezzük a módosításokat rendelésében.
 

Hogyan állhatok el a rendelésemtől?

Bármelyik elérhetőségünkön jelezheti, hogy rendelésétől szeretne elállni - indoklás nélkül is.
 

A megrendelés átvételét követően is elállhatok a rendelésemtől?

Igen, a megrendelt termékek átvételét követően nyolc munkanapon belül elállhat a rendelésétől. Erről részletesebben is olvashat ide kattintva.
 

Ha regisztrálok, akkor az email-címemet elárasztják reklámokkal?

Nem. Hírlevelet csak abban az esetben küldünk, ha Ön ezt a regisztrációja folyamán kifejezetten megengedte (bejelölte, hogy kér hírlevelet). Amennyiben engedélyezte, hogy küldjünk hírlevelet, akkor is bármikor le tud róla iratkozni: a hírleveleink alján szerepel egy "leiratkozó link", vagy oldalunkon bejelentkezve a "Személyes adatok" menüpont alatt is megteheti.
 

Vásárolhatok hitelre Önöknél?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség.
 

A weblapjukon bruttó, vagy nettó árak szerepelnek?

Minden esetben bruttó (az ÁFÁ-t tartalmazó) árak szerepelnek oldalainkon.
 

Kaphatok-e számlát a megrendelt termékekről?

Minden esetben számlát állítunk ki az eladott termékeinkről. Házhozszállítás esetén a számlát a csomag tartalmazza.
 

Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő?

Semmi gond, kattintson ide, és küldünk email-fiókjába egy új belépési jelszót.
 

Határon túlról is rendelhetek?

Sajnos jelenleg még csak Magyarországon belüli rendeléseket tudunk kiszállítással teljesíteni.
 

Előre szeretnék utalni. Milyen számlaszámra kell utalnom?

Előre utalásos fizetés esetén minden esetben küldünk Önnek egy átutalásos számlát, amelyen megtalálaható a rendelése valamint az utalandó végösszeg (a számla általában a rendelést követő 24 órán belül érkezik meg). A végösszeget a számlán szereplő OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11747068-25252462-es bankszámlaszára kell elutalni. Hivatkozni az e-mailben elküldött számla sorszámára kell az utalás során